De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F4DR3096N3W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Handige droog en was combi! Fijn bij ruimtegebrek 15-11-2023

Aanrader!

Geschreven voor: LG F4DR3096N3W

De wasprestatie en de capaciteit vind ik prima en hier heb ik geen op of aanmerkingen aan! Ik ben zelf een fan van een lang programma zodat de was ook lekker fris eruit komt en het een paar keer gespoeld is. Minder snel weer een zweet lucht terug (pubers in huis) ook is de capaciteit hierin heel belangrijk in. Grote kinderen, grote kleren dus een 8-9 kilo trommel was wel een must. Wij wilde geen droger apart ivm ruimte gebrek maar ik vind het wel erg prettig dat ik af en toe handdoeken en lakens erin kan gooien en dit komt er bijna droog uit, beetje klammig nog maar met 5 a 10 min even uithangen en het is droog. ^ kilo volstaat dan prima. Het design is mooi en helemaal van deze tijd. Het gebruiksgemak is prima, ik hoefde het boekje niet door te lezen om de eerste wasjes te kunnen draaien. Wil je het wat uitgebreider testen zoals ik wel heb gedaan dan is het boekje wel heel handig. Het geluid valt mij met het wassen wat tegen, soms lijkt het net alsof hij 'opstijgt' maar hij staat gelukkig achter een deur dus dan valt het eigenlijk ook wel weer mee. Met drogen is het geluid te verwaarlozen.
Wij raden de was-droog machine zeker aan.

Pluspunten

• Frisse was
  • Meerdere programma's

Rémon 15-11-2023

Goede combi

Geschreven voor: LG F4DR3096N3W

Erg tevreden. Bij alle programma’s komt de was er fris uit. Ook combi wassen en drogen doet wat het moet doen de was komt er fris en droog uit. Programma duurt wel wat lang.

Pluspunten

• Ruimtebesparend
  • Voldoende keus uit diverse programma’s
  • Energiezuinig

Minpunten

• Combi was/droog duurt lang
  • Iets wat lawaaierig bij drogen

b***********@h********** 15-11-2023

LG F4DR3096N3W

Geschreven voor: LG F4DR3096N3W

De was-/ en droogcombinatie van LG heb ik een paar weken mogen testen.
Deze machine wast prima, de was komt er fris en schoon uit.
Heeft voldoende wasprogramma's en is gemakkelijk in gebruik.
Je hebt de mogelijkheid om tot 2 kg wasgoed in een kwartiertje te wassen.
Heb je een grotere hoeveelheid was dan kun je "Katoen Turbo" inschakelen en dan is je was binnen 3 kwartier tot een uur schoon.
Als je licht bevuilde was hebt, dan volstaat dit in de meeste gevallen prima en hoef je niet een volledig programma te draaien wat een hoop tijd bespaart.
Het mooie van dit apparaat is dat deze niet alleen wast maar ook droogt, en dat gaat prima.
De was komt er schoon en droog uit en de handdoeken zijn lekker zacht.
Het geluidsniveau van deze machine vind ik zeer acceptabel.
Het design vind ik niet heel bijzonder te noemen, de machine is helemaal wit, tegenwoordig heb je machines die uitgevoerd zijn met zwarte accenten en dat vind ik mooier en moderner aandoen maar dat is persoonlijk. Het belangrijkste is het wassen en drogen en dat gaat uitstekend met deze machine.

Pluspunten

• Wassen én drogen
  • Gemakkelijke bediening

GvLierop 30-10-2023

LG Was Droog Combi

Geschreven voor: LG F4DR3096N3W

Ik ben zeer verheugd dat ik de kans heb gehad om deze was-droogcombinatie te testen. Het apparaat produceert geluid dat niet al te hinderlijk is. Begrijpelijk maakt het wat meer lawaai tijdens het centrifugeren, maar dat is goed te verdragen. Vooral omdat de was er heerlijk fris uitkomt! We wonen met z'n tweeën en de machine heeft voldoende capaciteit voor onze witte, donkere, gekleurde en sportwas. De machine voldoet precies aan de verwachtingen die je van een was-droogcombinatie mag hebben. Alle functies werken zoals ze zouden moeten, en het bespaart aanzienlijk veel ruimte, wat handig is voor een appartement. Bovendien heeft het apparaat een strak en modern uiterlijk, waardoor het een aanwinst is voor elke badkamer of bijkeuken. Zelf was ik voornamelijk op 30 graden, en de combinatie doet dat perfect. Bovendien werkt het warme programma voor handdoeken en beddengoed ook uitstekend, waardoor je ze binnen enkele uren weer droog in de kast kunt leggen.

s************@g******** 30-10-2023

2-in-1 is handig, maar functies beperkt

Geschreven voor: LG F4DR3096N3W

Handig om een droger en wasmachine in 1 te hebben, dat scheelt ruimte.

Pluspunten van deze machine zijn dat deze een mooi design heeft, en een 'AI' modus waarbij de centrifugeer snelheid wordt aangepast aan de was in de machine.

Minpunten zijn dat deze AI modus niet werkt in andere programma's, alleen het AI programma. De hoeveelheid keuze aan programma's vind ik ook best beperkt, er is bijv. geen automatisch wol programma. In het boekje staat hier wel uitleg over, en welk programma geschikt is voor bijv. wol.

Sommige programma's wassen & drogen, sommige alleen wassen & centrifugeren. Om te weten welke dat zijn moet je telkens in het boekje kijken of bekijken welke lampjes aanspringen op het scherm van de machine. Niet heel handig, maar misschien wen je hier aan. Enkel drogen kan ook, en de machine berekend dan zelf hoe warm en lang dat moet.

Er is een app waarmee je storingen kan detecteren/oplossen. Verder kan je niet meer met deze app.

Pluspunten

• wassen en drogen in 1
  • design

Minpunten

• beperkte programma's
  • drogen duurt lang
  • niet energiezuinig
  • AI techniek niet bruikbaar in andere programma's